Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Ο χρυσός κανόνας του 15λεπτου!

Πόσες φορές το απόγευμα είσαι κουρασμένη ή βαριέσαι να κάνεις οτιδήποτε έχει σχέση με καθάρισμα,συμμάζεμα ή τακτοποίηση;Δεν είσαι η μόνη,σε όλους συμβαίνει και είναι ανθρώπινο.Ειδικά εάν εργάζεσαι,ο χρόνος μοιάζει να μη φτάνει ποτέ!Και τότε τι κάνεις; Οι επιλογές είναι 2:Πρώτον,τα αφήνεις όλα για το επόμενο πρωί και δεύτερον,βάζεις χρονόμετρο.Ναι,ναι,σωστά διάβασες,χρονόμετρο!Βάζεις την αντίστροφη μέτρηση στο κινητό σου για 15 λεπτά και καθαρίζεις/συμμαζεύεις κλπ.Και μετά...τέλος!Ακόμη και να μην έχεις ολοκληρώσει στο 100% αυτό που ξεκίνησες να κάνεις,σίγουρα θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από την αρχική εικόνα.Προσωπικά προτιμώ να εστιάζω στο νεροχύτη με τα άπλυτα και είναι σπάνιες οι φορές που χρειάζομαι παραπάνω χρόνο από αυτό το τέταρτο!Ακόμη κι αν ξεπεράσω όμως το χρόνο αυτό,συνήθως έχω σχεδόν τελειώσει με τα άπλυτα και σαπουνίζω το νεροχύτη.Έτσι,η κουζίνα μου είναι έτοιμη και καθαρή για την επόμενη μέρα και εγώ έχω να καθαρίσω μόνο τα άπλυτα από το πρωινό μας αντί να βλέπω ένα νεροχύτη βουνό που θα μου χαλάσει πρωί πρωί τη διάθεση!Επιπλέον,έχω περισσότερο χρόνο το επόμενο πρωί να πιω τον καφέ μου χωρίς να βιάζομαι αφού η κουζίνα μου θα είναι πεντακάθαρη σε 5 λεπτάκια.Τι λες,θα δοκιμάσεις κι εσύ το 15λεπτο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μικρά μυστικά για να μυρίζει όμορφα το σπίτι

  Υπάρχει άραγε κανείς που να μην αγαπά τις όμορφες μυρωδιές; Είτε πρόκειται για ένα όμορφο άρωμα, είτε για τη μυρωδιά φρεσκοπλυμένων ρούχω...